Mr SCOTT - WYCIECZKI ROWEROWEblog rowerowy

Wykres roczny blog rowerowy 1960Dziki.bikestats.pl

WYCIECZKA Nr 7 - DOBIESZKÓW & DOBIESZKÓW

Środa, 18 maja 2011 | dodano: 04.02.2013
TRASA : Łódź (Plac Wolności, Zgierska, Biegańskiego, Warszawska, Wycieczkowa, Okólna, Łagiewniki) - Skotniki - Klęk - Kiełminia - Dobra - Michałówek - Dobieszków - Dobieszków II - Kalonka - Kopanka - Łódź (Marmurowa, Brzezińska, Strykowska, Pomorska, Plac Wolności)
[18.05.2011. - 41 km, 1:47 h, 22,9 km/h]
GPS
Mr SCOTT jedzie do ... Dobieszkowa i Dobieszkowa !!! WYCIECZKA Nr 7.
Na kolejną wycieczkę wyruszam z Placu Wolności. Z ul.Zgierskiej skręcam w prawo w ul.Biegańskiego i dalej jadę ścieżką rowerową ul.Warszawską. Jest trochę pod górkę, ale w okolicach ul.Tlenowej można złapać głębszy oddech.
 Skręcam w lewo w ul.Wycieczkową i przez Las Łagiewnicki (jest ostro z górki i można się wykazać !), dojeżdżam do skrzyżowania z ul.Okólną. Dalej w prawo do trasy Zgierz-Stryków.
Skręcam w stronę Strykowa i jadę szybko leśną ścieżką, wzdłuż północnej ściany Łagiewnik. Po drugiej stronie drogi nr 71 leżą Skotniki. Dojeżdżam do krańcówki autobusowej przy ul.Serwituty i stamtąd skręcam w ul.Strażacką. Przede mną prosta droga z górki, więc mocno naciskam na pedały !

Przed wsią Klęk kończy się asfalt i dalej trzeba sobie dobrze radzić na piaszczystej drodze biegnącej w dół. Uważam na dołki i kamienie, spoglądając w Kiełmini na okazałe posiadłości, wybudowane na obrzeżach Lasu Łagiewnickiego.
Szybko docieram do znanej mi dobrze wsi Dobra.
Na skrzyżowaniu przy sklepie spożywczym jadę w prawo - na Łódź, by po chwili skręcić w lewo w stronę kościoła - do DK nr 14 Łódź-Stryków.

Za niebezpiecznym skrzyżowaniem wjeżdżam do wsi Michałówek.
Potem do Dobieszkowa w powiecie zgierskim. Zjeżdżam bardzo szybko z górki i na krzyżówce  skręcam w prawo (w lewo na Ługi). Za stawem hodowlanym wkraczam na piaszczyste wzniesienie rezerwatu przyrody Struga Dobieszkowska.
Sprawnie pokonuję wjazd na 197 m n.p.m. Za pięknym lasem skręcam na piaszczystej drodze w prawo, do letniskowej osady Dobieszków w powiecie łódzkim wschodnim.
Po zjeździe równą asfaltową drogą, skręcam znowu w prawo - jak pokazuje Mr SCOTT.
Jadę przez Borchówkę i Kalonkę.
Następnie skręcam w lewo i przez Kopankę i Wódkę, kieruję się w stronę miasta.
Wreszcie wyłożono na tej drodze nową warstwę asfaltu, więc bez problemu dojeżdżam do rogatek Łodzi. Szkoda już wracać, bo przecież jest tu tak ładnie! Jedę łaciato-trylinkowatą ul.Marmurową. Skręcam w prawo w ul.Brzezińską i ścieżką rowerową bardzo szybko docieram do cmentarza na Dołach. Stamtąd ul.Strykowską i drogą dla rowerów do ul.Pomorskiej.
Ulicą Pomorską pedałuję na max'a i kończę wycieczkę pod pomnikiem Tadeusz Kościuszki na Placu Wolności.
To była krótka, ale bardzo dobrze dobrana wycieczka (-:
Rower:Scott Sportster P4 Dane wycieczki: 41.00 km (41.00 km teren), czas: 01:47 h, avg:22.99 km/h, prędkość maks: 51.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cieup